2017(e)ko abenduaren 11(a), astelehena

MATEMATIKA


2.UNITATEA


Bigarren unitate didaktiko hau aurrekoaren jarraipena da, bai egiturari dagokionez eta baita edukiei dagokionez ere.
Edukiak hauek dira:                                                       


1.- Zenbaki sistema erromatarra zenbaki batzuek identifikatu.
I-V-X-L-C



2.- Kenketak burukoarekin: pausoak buruz ikasi eta aplikatu.C:\Users\Admin\Desktop\31-1.jpg


3.- Zenbait gauza neurtu eta hauen emaitza idatzi.


C:\Users\Admin\Desktop\33-1.jpg
4.- Eskuina eta ezkerra, gora eta behera bideak jarraituz eskutuko marrazkia egin.




5.- Simetria: irudi geometriko bat  2 zati berdinetan banatu.


C:\Users\Admin\Desktop\35-1.jpg
6.- Eragiketa bakarreko problemak ebatzi: jarraitu beharreko txantiloia erabiliz.

TXANTILOIA

IZENA ……………………………………… DATA…………………………………………








DATUAK






ADIERAZPENA
KALKULUA
ERANTZUNA






Ereduak
-Arrainek ez dute hankarik, hegaztiek bi hanka dituzte, txakurrek lau hanka dituzte. Zenbat hanka dituzte hiru txakur, bi arrain eta bost usoren artean? 

-Ogiak euro bat eta hamar zentimo balio du eta atunak bi euro eta berrogeitamar zentimo. Ogi bat eta atuna erosten badituzu zenbat diru oradaidu baharko duzu?

-Pertsona batek bi begi ditu. Zenbat begi izango dituzte lau pertsonek?

7- 400era arteko zenbakiak identifikatu eta erabili.

8.- Ehuneko taula erabiliz buruzko kalkuloan trebatu.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina