4. HAMAR, BEDERATZI, ZORTZI, ZAZPI...
Unitate didaktiko
honek ikasturtearen erdia zehazten du gutxi
gorabehera eta, horregatik, unitatearen egitura
gainerakoen desberdina da.
Unitate didaktiko honetako edukiei dagokienez,
kontzeptu berri bakarra txertatu dugu eta
biderketa batugai berdinak dituen batuketa errepikatuaren
sinplifikazioa dela azaltzen hasiko gara.
Beraz, honako edukiak landuko ditugu:
1.- Zenbaki bakoitiak eta bikoitiak.
2.- Aurreko zenbakia baino handiagoa, parekoa edo txikiagoa kontzeptua.
76 > 4 6 = 6 5 < 56
76 > 4 6 = 6 5 < 56
3.- Biderketa batugai berdinak dituen batuketa errepikatua dela jabetu.
4.- Ordulari analogiko zein digitalean ordua irakurri eta idatzi.
4.- Ordulari analogiko zein digitalean ordua irakurri eta idatzi.
5.- Zenbaki sistema hamartarrak duten balioaz jabetu: ehunekoa, hamarrekoa eta batekoa.
6.- Diruaren balioaz jabetu eta honekin batuketa eta kenketak egin.
6.- Diruaren balioaz jabetu eta honekin batuketa eta kenketak egin.
7.- 1000 arteko zenbakiak ahoz zein idatziz identifikatu.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina